whatsapp instagram aparat telegram call
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
| میلگرد ذوب آهن اصفهان ۱۶:
arrow۲۵۷۲
۲۸۲۹۲ تومان
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
| تیرآهن ذوب آهن اصفهان IPE ۳۰ * ۱۶:
arrow۳۰۱۸
۳۳۱۹۸ تومان
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
| ورق سیاه فولاد مبارکه ۳mm * ۱۵۰۰:
۴۴۵۰۰ تومان
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
| ورق رنگی فولاد مبارکه ۰.۵mm * ۱۲۵۰:
arrow۸۰۰⚊
۵۵۰۰۰ تومان
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
| پروفیل ساختمانی ۶ متری ۳۰x۳۰:
۴۷۴۰۰ تومان
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
| نبشی شکفته مشهد ۶ متری ۵۰X۵۰:
۲۹۳۰۰ تومان
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
| ناودانی شکفته مشهد ۶ متری ۸:
۲۹۹۵۰ تومان
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
| لوله صنعتی ۶ متری * ۱ اینچ * ۲mm:
۴۶۷۰۰ تومان
مدیران آهن ۰۳۱-۳۴۱۵۵
تماس و مشاوره رایگان

قیمت میلگرد ابر کوه

فیلتر
نحوه خرید میلگرد سرمد ابرکوه از مدیران آهن و سوالات متداول

کارخانه فولاد ابرکوه یزد، یکی از تولید کنندگان میلگرد در ایران می باشد که در سال 1391 تأسیس گردیده است. دو سرمایه گذار عمده این مجموعه، شرکت های صنعتی و معدنی چادرملو و سرمایه گذار توسعه معادن و فلزات هستند. در سال 1395 با بهره برداری از واحد نورد کارخانه فولاد سرمد، تولید میلگرد سرمد ابرکوه آغاز شد. برای اطلاع از قیمت میلگرد ابرکوه می توانید به جدول قیمتی در همین صفحه مراجعه کنید. 

محصولات مجتمع سرمد ابرکوه یزد

میلگرد ابرکوه در سایز های 8 الی 32 میلی متر با هدف به کار گیری آخرین سطح تکنولوژی روز دنیا از شرکت STG  کشور ایتالیا به بازار داخل و خارج عرضه می شود. میلگرد سرمد ابرکوه تحت استاندارد ملی ایران به شماره 3132 در گرید A2 و A3 تولید و در بازار موجود است. ضریب تغییر شکل این محصول 14% می باشد و به عنوان یکی از میلگرد های خشک و ترد شناخته می شود و برای عملیات ساختمانی بسیار کاربردی است. تنش جاری و تنش گسیختگی میلگردهای ابرکوه یزد، به ترتیب 4000 و 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

 

مشخصات میلگرد ابرکوه

برای خرید میلگرد ابرکوه نیاز است اطلاعات کاملی در خصوص مشخصات داشته باشیم. به همین جهت در ادامه این مقاله به مشخصات شیمیایی و مکانیکی میلگرد ابرکوه اشاره شده است. 

 

وزن میلگرد ابرکوه

از جمله مشخصات هر میلگرد وزن آن است. در جدول زیر می توانید وزن میلگرد ابر کوه را به همراه میزان رواداری های آن مشاهده کنید. منظور از رواداری، همان تلرانس است یعنی محدوده ای که وزن میلگرد ابرکوه در آن می تواند تغییر کند. به عنوان مثال وزن هر متر میلگرد 10 ابرکوه، 0.616 کیلوگرم اعلام شده است و میزان رواداری آن +6 و -6 می باشد. این مقدار رواداری به معنای آن است که وزن هر متر میلگرد 10 ابرکوه می تواند تا 37 گرم در هر متر کمتر یا بیشتر از مقدار ذکر شده در جدول باشد.

می دانیم که میلگرد ها در کارخانه به صورت شاخه های 12 متری تولید می شوند. بنابراین برای به دست آوردن وزن هر شاخه 12 متری میلگرد ابرکوه باید عدد 12 را در وزن هر متر از میلگرد ضرب کرد. به این صورت که وزن یک شاخه میلگرد 12 ابرکوه برابر 10.656 کیلوگرم به دست می آید که البته باید مقادیر رواداری آن را هم لحاظ کرد.

سایز میلگرد mm

سطح مقطع اسمی  mm 

وزن میلگرد ابرکوه kg/m

میزان رواداری %

8

50.3

0.395

مثبت و منفی ۸

10

78.5

0.616

مثبت و منفی ۶

12

113

0.888

مثبت و منفی ۶

14

154

1.21

مثبت و منفی ۵

16

201

1.58

مثبت و منفی ۵

18

254

2

مثبت و منفی ۵

20

314

2.47

مثبت و منفی ۵

22

380

2.98

مثبت و منفی ۵

25

491

3.85

مثبت و منفی ۴

28

616

4.83

مثبت و منفی ۴

32

804

6.31

مثبت و منفی ۴

 

قیمت میلگرد ابرکوه

قیمت میل گردهای ابرکوه با توجه به عوامل تأثیرگذاری مانند ابعاد میلگرد، وزن، هزینه حمل و نقل، هزینه مواد اولیه و... تعیین می گردند و در اختیار خریداران و شرکت های فروش قرار داده می شوند. افزون بر موارد گفته شده نرخ ارز، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و .. نیز در قیمت میلگرد سرمد ابرکوه نقش مؤثری دارد. شرکت مدیران آهن با بهره مندی از کارشناسان خبره فروش سعی نموده است قیمت روزانه میلگرد ابرکوه را  با توجه به قیمت اعلام شده توسط کارخانه سرمد یزد به روز رسانی کرده تا خریداران بتوانند در بهترین زمان ممکن یک خرید بهینه و مطمئن را تجربه نمایند. شما همچنین می توانید از طریق شماره گیری 03134155 با واحد خرید مجموعه مدیران آهن در ارتباط باشید و ضمن آگاهی از قیمت سایزهای مختلف میلگرد سرمد مانند قیمت میلگرد 16 ابرکوه سفارش خود را ثبت نمایید.

 

قیمت میلگرد ابرکوه امروز

قیمت میلگرد ابرکوه یزد امروز نسبت به رقبا بسیار مناسب می باشد و برای دریافت قیمت میلگرد امروز می توانید به سایت مدیران آهن مراجعه کنید و از صفحه قیمت میلگرد، قیمت میلگرد ابرکوه را مشاهده کنید. تمامی این قیمت ها با توجه به تغییرات بازار در لحظه تغییر می کنند.

کارخانه فولاد ابرکوه یزد با ظرفیت تولید 450 هزار تن میلگرد با گرید a3 توانسته است برای خود جایگاه ویژه ای فراهم کند و بازار آهن استان یزد را در دست بگیرد. این محصول با تنش جاری 4000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع تنش گسیختگی 6000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع تولید می‌شود.

خرید میلگرد سرمد ابرکوه

در حین خرید میلگرد ابرکوه یزد ابتدا مقاله معرفی "کارخانه میلگرد ابرکوه یزد" را مطالعه کنید سپس بعد از انتخاب سایز و گرید با کارشناسان فروش مدیران آهن با شماره 03134155 تماس بگیرید و پیش فاکتور مربوط را دریافت و پس از تایید پیش فاکتور توسط شما (مشتری) اقدام به نهایی کردن خرید خود کنید.

 

ما در مدیران آهن، عرضه‌کننده کلیه محصولات کارخانجات تولیدکننده آهن و فولاد به سراسر کشور هستیم و با ارائه بهترین خدمات مشاوره، یاری‌رسان شما در امر خرید محصولات می‌باشیم. در زیر به پاسخگویی بخشی از سوالات مهم و متداول شما در مورد خرید پرداخته‌ایم:

1)

خرید میلگرد سرمد ابرکوه یزد در مدیران آهن به چه صورت است؟

 

ابتدا قیمت میلگرد ابرکوه را در سایت مدیران آهن مشاهده کنید، سپس با شماره 03134155 جهت ارتباط با کارشناس فروش میلگرد تماس حاصل فرمائید. پس از درخواست پیش فاکتور و تایید آن، کالای شما بارگیری و به محل موردنظرتان ارسال می شود.

+
2)

پس از خرید میلگرد ابرکوه، محل بارگیری آن کجاست؟

در صورتی که محل خرید میلگرد ابرکوه، در انبار موجود باشد، بسته به مقصد، بارگیری از انبارهای اصفهان یا تهران و در غیر این صورت از درب کارخانه انجام می‌گیرد.

+
3)

آیا قیمت میلگرد سرمد در سایت بروز می باشد؟

بله کلیه قیمت های میلگرد در سایت مدیران آهن بروز می باشند. شما می توانید به منظور مشاهده قیمت روز میلگرد ابرکوه یزد، قیمت میلگرد ابرکوه در بورس، قیمت میلگرد ابرکوه 16، قیمت میلگرد ابرکوه یزد صادراتی، قیمت میلگرد ابرکوه آنلاین، قیمت میلگرد ابرکوه یزد درب کارخانه به سایت مدیران آهن مراجعه کنید.

+
4)

قیمت‌ میلگرد ابرکوه امروز در سایت با ارزش افزوده محاسبه می‌شود؟

بله قیمت میلگرد سرمد ابرکوه که در سایت موجود است با ارزش افزوده محاسبه می گردد.

+
5)

کدام شرکت‌های حمل و نقل، طرف قرارداد مدیران آهن هستند؟

دو شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان و سریع صفاهان، میلگرد ذوب آهن درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت و سلامت به مقصد می‌رسانند.

+
6)

هزینه حمل و نقل محصولات به چه صورت است؟

بسته به نوع درخواست، وزن محصول، نوع ماشین، مقصد و ... متفاوت است و طبق تعرفه سازمان حمل و نقل کشور محاسبه می‌شود. برای مشاهده نرخ های پایه حمل و نقل از مبدأ اصفهان مصوب سال 1400 را در سایت کرخه ترابر  مشاهده کنید.

+
7)

فروش میلگرد ابرکوه در مدیران آهن به صورت شاخه ای انجام می شود یا بر اساس وزن است؟

در صورتی که مشتری برای خرید میلگرد ابرکوه تناژ اعلام کند و تعداد شاخه برای آن مهم نباشد بر اساس تناژ اعلامی میلگرد تهیه می گردد اما زمانیکه تعداد شاخه مد نظر باشد و جز پارامترهای مهم باشد بر اساس وزن تقریبی به مشتری قیمت داده می شود و پس از خرید، وزن دقیق آن مشخص می گردد و قیمت نهایی به مشتری اعلام می‌گردد.

+
8)

آیا قیمت میلگرد 16 ابرکوه امروز در سایت مدیران آن وجود دارد؟

بله با مراجعه به صفحه قیمت میلگرد ابرکوه روزانه قیمت میلگرد 16 را مشاهده کنید.

+
close