whatsapp instagram aparat telegram call
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| میلگرد ذوب آهن اصفهان ۱۶:
۲۸۲۰۰ تومان
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| تیرآهن ذوب آهن اصفهان IPE ۳۰ * ۱۶:
arrow۱۹۸⚊
۳۰۸۰۰ تومان
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ورق سیاه فولاد مبارکه ۳mm * ۱۵۰۰:
۴۱۹۰۰ تومان
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ورق رنگی فولاد مبارکه ۰.۵mm * ۱۲۵۰:
۵۱۹۰۰ تومان
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| پروفیل ساختمانی ۶ متری ۳۰x۳۰:
۴۶۱۰۰ تومان
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| نبشی شکفته مشهد ۶ متری ۵۰X۵۰:
۲۹۱۰۰ تومان
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ناودانی شکفته مشهد ۶ متری ۸:
۲۹۴۰۰ تومان
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| لوله صنعتی ۶ متری * ۱ اینچ * ۲mm:
۴۵۳۰۰ تومان
مدیران آهن ۰۳۱-۳۴۱۵۵
تماس و مشاوره رایگان

قیمت میلگرد شاهرود

فیلتر
نحوه خرید میلگرد شاهرود از مدیران آهن و سوالات متداول

کارخانه میلگرد شاهرود در کیلومتر 12 جاده شاهرود به دامغان با هدف تولید انواع میلگرد فولادی در سال 1380 تاسیس گردید. این کارخانه با تلاش و پشتکار فراوان توانسته به ظرفیت 200 هزار تن در سال برسد. قیمت میلگرد شاهرود را روزانه در وب سایت مدیران آهن مشاهده کنید.

فعالیت اصلی این شرکت شامل؛ ساخت و تولید انواع مصنوعات فلزی، غیر فلزی و فولادی، انجام خدمات فلزی از قبیل شکل دادن انواع ورق فولادی و سایر مقاطع فولادی، ساخت و افتتاح کارخانجات صنعتی و بهره‌برداری از آن می باشد.

شرکت فولاد شاهرود به دلیل نداشتن خط تولید WireRoad  امکان تولید میلگرد به صورت کلاف در سایز کمتر از 8 میلیمتر را دارا نیست. محصول برگزیده این کارخانه میلگرد آجدار و میگرد ساده شاهرود در دو گرید A2 و A3، سایزهای 10 الی 32 میلی‌متر و در طول 12 متری می باشد.

وزن میلگرد شاهرود

سایز میلگرد mm

10

12

14

16

18

20

22

25

28

32

وزن میلگرد شاهرود kg

7.2

11

15

20

25

30

37

48

58

75

قیمت میلگرد شاهرود

مجتمع فولاد شاهرود از مهمترین تولیدکنندگان میلگرد در شمال شرقی ایران می باشد و استان های مازندارن، گلستان، خراسان رضوی و تهران را میتوان بزرگترین خریدارن میلگرد شاهرود دانست. به منظور اطلاع از قیمت میلگرد شاهرود امروز، قیمت میلگرد دامغان، قیمت میلگرد شاهرود به روز، قیمت میلگرد شاهرود 14، قیمت میلگرد شاهرود در کارخانه، قیمت میلگرد شاهرود 16 امروز در بازار و خرید این محصول با شماره 03134155 تماس حاصل فرمائید.

خرید میلگرد شاهرود

خرید میلگرد شاهرود از مدیران در دو حالت وزن و شاخه ای امکان‌پذیر است. به منظور خرید میلگرد شاهرود از مدیران آهن ابتدا میزان تناژ مصرفی خود را به کارشناسان فروش میلگرد اعلام کنید و پس از تاییدیه پیش فاکتور وجه مذکور را پرداخت کنید و در اسرع وقت میلگرد شاهرود مصرفی خود را درب مقصد تحویل بگیرید.

ما در مدیران آهن، عرضه‌کننده کلیه محصولات کارخانجات تولیدکننده آهن و فولاد به سراسر کشور هستیم و با ارائه بهترین خدمات مشاوره، یاری‌رسان شما در امر خرید محصولات می‌باشیم. در زیر به پاسخگویی بخشی از سوالات مهم و متداول شما در مورد خرید پرداخته‌ایم:

1)

خرید میلگرد شاهرود از مدیران آهن به چه صورت است؟

پس از مشاهده قیمت میلگرد دامغان در سایت‌‌، با شماره 34155-031 جهت ارتباط با مشاوران متخصص ما در بخش فروش، تماس حاصل فرمایید. پس از درخواست پیش‌فاکتور و تایید آن، کالای شما بارگیری و به محل مورد نظر ارسال می‌شود.

+
2)

آیا قیمت‌ میلگرد شاهرود دامغان در سایت به‌روز می باشد؟

بله، کلیه قیمت‌ها از جمله قیمت میلگرد به روز هستند و میتوانید جهت مشاهده قیمت میلگرد شاهرود، قیمت میلگرد 14 شاهرود، قیمت میلگرد شاهرود امروز، قیمت روز میلگرد 12 شاهرود، قیمت میلگرد دامغان، قیمت میلگرد شاهرود امروز به سایت مدیران آهن مراجعه کنید و جهت خرید نهایی با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

+
3)

آیا بارگیری میلگرد شاهرود مستقیماً از کارخانه انجام میشود؟

بله، به منظور خرید ظرفیتی میلگرد شاهرود، بارگیری از درب کارخانه امکان‌پذیر می باشد اما اگر خرید به صورت تناژی باشد بسته به شهر مقصد بارگیری از انبار ها صورت می گیرید.

+
4)

قیمت‌ میلگرد شاهرود سایت با ارزش افزوده محاسبه می‌شود؟

بله قیمت میلگرد شاهرود که در سایت موجود است با ارزش افزوده محاسبه می گردد.

+
5)

کدام شرکت‌های حمل و نقل، طرف قرارداد مدیران آهن هستند؟

دو شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان و سریع صفاهان، میلگرد درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت و سلامت به مقصد می‌رسانند.

+
6)

هزینه حمل و نقل محصولات به چه صورت است؟

بسته به نوع درخواست، وزن محصول، نوع ماشین، مقصد و ... متفاوت است و طبق تعرفه سازمان حمل و نقل کشور محاسبه می‌شود. برای مشاهده نرخ های پایه حمل و نقل از مبدأ اصفهان مصوب سال 1400را در سایت کرخه ترابر مشاهده کنید.

+
7)

فروش میلگرد شاهرود در مدیران آهن به صورت شاخه ای انجام می شود یا بر اساس وزن است؟

در صورتی که مشتری برای خرید میلگرد شاهرود تناژ اعلام کند و تعداد شاخه برای آن مهم نباشد بر اساس تناژ اعلامی میلگرد تهیه می گردد اما زمانیکه تعداد شاخه مد نظر باشد و جز پارامترهای مهم باشد بر اساس وزن تقریبی به مشتری قیمت داده می شود و پس از خرید، وزن دقیق آن مشخص می گردد و قیمت نهایی به مشتری اعلام می‌گردد.

+
8)

نمودار قیمت میلگرد 16 شاهرود چگونه می باشد؟

قیمت میلگرد 16 شاهرود را روزانه در وب سایت مدیران آهن مشاهده کنید و لذا به منظور مشاهده نمودار آن به صفحه product آن محصول مراجعه کنید.

+
close