whatsapp instagram aparat telegram call
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| میلگرد ذوب آهن اصفهان ۱۶:
۲۸۲۰۰ تومان
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| تیرآهن ذوب آهن اصفهان IPE ۳۰ * ۱۶:
arrow۱۹۸⚊
۳۰۸۰۰ تومان
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ورق سیاه فولاد مبارکه ۳mm * ۱۵۰۰:
۴۱۹۰۰ تومان
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ورق رنگی فولاد مبارکه ۰.۵mm * ۱۲۵۰:
۵۱۹۰۰ تومان
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| پروفیل ساختمانی ۶ متری ۳۰x۳۰:
۴۶۱۰۰ تومان
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| نبشی شکفته مشهد ۶ متری ۵۰X۵۰:
۲۹۱۰۰ تومان
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ناودانی شکفته مشهد ۶ متری ۸:
۲۹۴۰۰ تومان
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| لوله صنعتی ۶ متری * ۱ اینچ * ۲mm:
۴۵۳۰۰ تومان
مدیران آهن ۰۳۱-۳۴۱۵۵
تماس و مشاوره رایگان

قیمت میلگرد روهینا جنوب

فیلتر
نحوه خرید میلگرد روهینا جنوب از مدیران آهن و سوالات متداول

مجتمع میلگرد روهینا در جنوب شهرستان دزفول با هدف تولید انواع میلگرد اهواز در سال 1389 احداث گردید. این مجموعه دارای یک واحد نورد 500 هزار تنی میلگرد و یک واحد ذوب و نورد پیوسته 450 هزار تنی با نام میدا می باشد. به منظور اطلاع از قیمت میلگرد روهینا جنوب جدول ذیل را مشاهده کنید.

میلگرد روهینا جنوب به صورت آجدار و ساده در آنالیز A1-A2-A3-A4  به شکل های متفاوت آج دوکی و یکنواخت، جناغی و مرکب در سایزهای مختلف 8 الی 40 میلی‌متر مطابق با استاندارد ملی ایران 3132 ،ASTM A615 ایالات متحده آمریکا و BS 4449 انگلستان به بازار داخل و خارج عرضه می گردد. لذا این مجموعه درصدد تولید کلاف جنوب در سایز 5 الی 16 میلیمتر در آینده نزدیک می باشد.

در این شرکت بهره‌گیری از تکنولوژی جدید تولید میلگرد، به‌ویژه دستگاه های نسل جدید و پیشرفته QTB، امکان تولید میلگرد آجدار با استحکام بالا که در استاندارد ملی ایران به عنوان میلگرد دزفول A4 (آج 500 - مرکب) تعریف شده به‌وجود آمده است. میلگرد A4 روهینا در استاندارد 3132 با مقاومت 500 و 520 مگاپاسکال می باشد.

وزن میلگرد روهینا جنوب

وزن میلگرد روهینا طبق استاندارد ملی ایران به شماره 3132 می باشد.

سایز میلگرد روهینا mm

8

10

12

14

16

18

20

22

25

28

32

وزن میلگرد روهینا kg/m

0.38

0.6

0.9

1.2

1.5

1.9

2.4

2.9

3.8

4.7

6.2

قیمت میلگرد روهینا

قیمت میلگرد روهینا همانند سایر میلگردهای دیگر نوسانات زیادی را به علت نرخ دلار و دیگر عوامل تجربه میکند و شما همراهان مدیران آهن میتوانید به منظور اطلاع از جدیدترین قیمت میلگرد روهینا جنوب، قیمت میلگرد روهینا، قیمت میلگرد 16 روهینا دزفول، قیمت میلگرد روهینا امروز، قیمت میلگرد 14 روهینا، قیمت میلگرد دزفول امروز به سایت مدیران آهن و یا با شماره 03134155 تماس حاصل فرمائید.

ما در مدیران آهن، عرضه‌کننده کلیه محصولات کارخانجات تولیدکننده آهن و فولاد به سراسر کشور هستیم و با ارائه بهترین خدمات مشاوره، یاری‌رسان شما در امر خرید محصولات می‌باشیم. در زیر به پاسخگویی بخشی از سوالات مهم و متداول شما در مورد خرید پرداخته‌ایم:

1)

خرید میلگرد روهینا جنوب از مدیران آهن به چه صورت است؟

پس از مشاهده قیمت میلگرد روهینا در سایت‌‌، با شماره 34155-031 جهت ارتباط با مشاوران متخصص ما در بخش فروش، تماس حاصل فرمایید. پس از درخواست پیش‌فاکتور و تایید آن، کالای شما بارگیری و به محل مورد نظر ارسال می‌شود.

+
2)

آیا قیمت‌ میلگرد روهینا در سایت به‌روز می باشد؟

بله، کلیه قیمت‌ها از جمله قیمت میلگرد به روز هستند و میتوانید جهت مشاهده قیمت  میلگرد روهینا، قیمت میلگرد 14 روهینا جنوب، قیمت میلگرد ذزفول امروز، قیمت روز میلگرد 12 جنوب، قیمت میلگرد روهینا اهواز، قیمت میلگرد اهواز امروز، قیمت بروز روهینا به سایت مدیران آهن مراجعه کنید و جهت خرید نهایی با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

+
3)

آیا بارگیری میلگرد روهینا مستقیماً از کارخانه انجام میشود؟

بله، در صورتی که خرید شما به صورت ظرفیتی باشد بارگیری آن از درب کارخانه انجام می گردد.

+
4)

قیمت‌ میلگرد روهینا جنوب سایت با ارزش افزوده محاسبه می‌شود؟

بله قیمت میلگرد روهینا جنوب دزفول که در سایت موجود است با ارزش افزوده محاسبه می گردد.

+
5)

کدام شرکت‌های حمل و نقل، طرف قرارداد مدیران آهن هستند؟

دو شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان و سریع صفاهان، میلگرد درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت و سلامت به مقصد می‌رسانند.

+
6)

هزینه حمل و نقل محصولات به چه صورت است؟

بسته به نوع درخواست، وزن محصول، نوع ماشین، مقصد و ... متفاوت است و طبق تعرفه سازمان حمل و نقل کشور محاسبه می‌شود. برای مشاهده نرخ های پایه حمل و نقل از مبدأ اصفهان مصوب سال 1400 را در سایت کرخه ترابر سپاهان مشاهده کنید.

+
7)

فروش میلگرد دزفول در مدیران آهن به صورت شاخه ای انجام می شود یا بر اساس وزن است؟

در صورتی که مشتری برای خرید میلگرد روهینا تناژ اعلام کند و تعداد شاخه برای آن مهم نباشد بر اساس تناژ اعلامی میلگرد تهیه می گردد اما زمانیکه تعداد شاخه مد نظر باشد و جز پارامترهای مهم باشد بر اساس وزن تقریبی به مشتری قیمت داده می شود و پس از خرید، وزن دقیق آن مشخص می گردد و قیمت نهایی به مشتری اعلام می‌گردد.

+
8)

دفتر فروش میلگرد روهینا کجا می باشد؟

آدرس دفتر تهران: سعادت‌آباد، میدان کاج، بلوار سرو غربی، نرسیده به چهارراه شهرداری، پلاک ۴۵

آدرس کارخانه: کیلومتر ۷ جاده دزفول- شوشتر، مجتمع فولاد روهینا جنوب

+
close