whatsapp instagram aparat telegram call
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| میلگرد ذوب آهن اصفهان ۱۶:
۲۸۲۰۰ تومان
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| تیرآهن ذوب آهن اصفهان IPE ۳۰ * ۱۶:
arrow۱۹۸⚊
۳۰۸۰۰ تومان
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ورق سیاه فولاد مبارکه ۳mm * ۱۵۰۰:
۴۱۹۰۰ تومان
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ورق رنگی فولاد مبارکه ۰.۵mm * ۱۲۵۰:
۵۱۹۰۰ تومان
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| پروفیل ساختمانی ۶ متری ۳۰x۳۰:
۴۶۱۰۰ تومان
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| ناودانی شکفته مشهد ۶ متری ۸:
۲۹۴۰۰ تومان
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| نبشی شکفته مشهد ۶ متری ۵۰X۵۰:
۲۹۱۰۰ تومان
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
| لوله صنعتی ۶ متری * ۱ اینچ * ۲mm:
۴۵۳۰۰ تومان
مدیران آهن ۰۳۱-۳۴۱۵۵
تماس و مشاوره رایگان

قیمت میل گرد هیربد زرندیه

فیلتر
نحوه خرید میلگرد هیربد زرندیه از مدیران آهن و سوالات متداول

کارخانه میلگرد هیربد زرندیه از تولیدکنندگان بزرگ میلگرد در کشور است که سال ۱۳۹۳ در شهرک صنعتی مامونیه استان مرکزی در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد. شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه دو واحد تولیدی یکی برای تولید قوطی پروفیل و لوله و دیگری برای تولید میلگرد دارد. کارخانه میلگرد هیربد توانایی تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن میلگرد دارد که با برند میلگرد هیربد یا میلگرد هیربد زرندیه در بازار به فروش می رسد. میلگرد هیربد زرندیه در دو گرید A2 و A3 از سایزهای ۸ تا ۳۶ میلیمتر قابل خرید می باشد. 

 

وزن میلگرد هیربد زرندیه

وزن میلگرد از جمله پارامترهایی ست که در زمان خرید بسیار مورد توجه خریداران قرار دارد چرا که عموما قیمت میلگرد بر حسب کیلوگرم اعلام می شود. بنابراین خریدان توجه ویژه ای به وزن میلگرد دارند. وزن میلگرد توسط استاندارد به همراه یک تلرانس مشخص اعلام شود و کارخانه های تولید کننده میلگرد موظف هستند که میلگرد خود را در آن محدوده تولید کنند. وزن میلگرد هیربد زرندیه برای سایزهای مختلف را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید. 

سایز میلگرد بر حسب میلیمتر ۸ ۱۰ ۱۲ ۱۴ ۱۶ ۱۸ ۲۰ ۲۲ ۲۵ ۲۸ ۳۲
وزن واحد طول میلگرد هیبرد بر حسب کیلوگرم ۴٫۷۴ ۷٫۳۹ ۱۰٫۶ ۱۴٫۵ ۱۹ ۲۳ ۲۹ ۳۵٫۷ ۴۶ ۵۸ ۷۵٫۷

 

قیمت میلگرد هیربد

به دلیل نوسان بازار قیمت میلگرد هیبربد مانند سایر انواع میلگرد به صورت روزانه اعلام می شود یعنی اگر شما قصد خرید میلگرد هیربد را دارید می بایست قیمت میلگرد هیربد را در روز خرید خود استعلام نمایید چرا که ممکن است قیمت با روزهای گذشته متفاوت باشد. برای راحتی و سهولت دسترسی به قیمت انواع میلگرد مجموعه مدیران آهن اقدام به راه‌اندازی صفحه اطلاع رسانی قیمت میلگرد در وب سایت خود نموده است که از طریق آن شما می توانید به صورت لحظه ای در جریان قیمت میلگرد هیربد قرار بگیرید. برای آگاهی از قیمت میلگرد هیربد و همچنین سایر انواع میلگرد کافی به صفحه ی قیمت میلگرد در وب سایت مدیران آهن مراجعه و نام میلگرد مورد نظر خود را جستجو کنید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن ۰۳۱۳۴۱۵۵و ارتباط با واحد فروش مجموعه نیز می توانید از قیمت میلگرد هیربد زرندیه مطلع شده و با راهنمایی مشاوران فروش نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. 

1)

قیمت میلگرد 16 هیربد روزانه در وب سایت مدیران بروز می شود؟

 بله کلیه قیمت های میلگرد از جمله قیمت میلگرد 16 هیربد زرندیه، قیمت میلگرد 18 هیربد و قیمت میلگرد 20 هیربد را روزانه در وب سایت مدیران بروز می شود.

+
2)

خرید میلگرد هیربد از مدیران آهن به چه صورت است؟

پس از مشاهده قیمت میلگرد هیربد در سایت‌‌، با شماره 34155-031 جهت ارتباط با مشاوران متخصص ما در بخش فروش، تماس حاصل فرمایید. پس از درخواست پیش‌فاکتور و تایید آن، کالای شما بارگیری و به محل مورد نظر ارسال می‌شود.

+
3)

آیا قیمت‌ میلگرد هیربد زرندیه در سایت به‌روز می باشد؟

بله، کلیه قیمت‌ها از جمله قیمت میلگرد به روز هستند و میتوانید جهت مشاهده قیمت میلگرد هیربد، قیمت میلگرد 14 هیربد، قیمت میلگرد هیربد زرندیه امروز، قیمت روز میلگرد 12 هیربد، قیمت میلگرد هیربد ، قیمت میلگرد هیربد تهران امروز، قیمت بروز هیربد به سایت مدیران آهن مراجعه کنید و جهت خرید نهایی با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

+
4)

آیا بارگیری میلگرد هیربد  زرندیه مستقیماً از کارخانه انجام میشود؟

بله، مدیران آهن نماینده کارخانه میلگرد هیربد است و میلگرد مورد نظر شما از کارخانه ارسال می‌شود.

+
5)

قیمت‌ میلگرد هیربد سایت با ارزش افزوده محاسبه می‌شود؟

بله قیمت میلگرد هیربد که در سایت موجود است با ارزش افزوده محاسبه می گردد.

+
6)

کدام شرکت‌های حمل و نقل، طرف قرارداد مدیران آهن هستند؟

دو شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان و سریع صفاهان، میلگرد درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت و سلامت به مقصد می‌رسانند.

+
7)

هزینه حمل و نقل محصولات به چه صورت است؟

بسته به نوع درخواست، وزن محصول، نوع ماشین، مقصد و ... متفاوت است و طبق تعرفه سازمان حمل و نقل کشور محاسبه می‌شود. برای مشاهده نرخ های پایه حمل و نقل از مبدأ اصفهان مصوب سال 1400 را در سایت کرخه ترابر سپاهان مشاهده کنید.

+
8)

مدت‌زمان ارسال کالا و تحویل به مشتری به چه صورت است؟

بسته به نوع سفارش، بین یک تا سه روز کاری محصول به دست مشتری میرسد.

+
9)

فروش میلگرد هیربد در مدیران آهن به صورت شاخه ای انجام می شود یا بر اساس وزن است؟

در صورتی که مشتری برای خرید میلگرد هیربد تناژ اعلام کند و تعداد شاخه برای آن مهم نباشد بر اساس تناژ اعلامی میلگرد تهیه می گردد اما زمانیکه تعداد شاخه مد نظر باشد و جز پارامترهای مهم باشد بر اساس وزن تقریبی به مشتری قیمت داده می شود و پس از خرید، وزن دقیق آن مشخص می گردد و قیمت نهایی به مشتری اعلام می‌گردد

+
10)

کیفیت میلگرد هیربد چگونه است؟

مدیران آهن تامین کننده محصولاتی با کیفیت می باشد. کیفیت میلگرد هیربد متناسب با قیمت آن بسیار عالی می باشد.

+
close